Archive for 11 Mar 2010

fırsatlar kapısı ve 100. izleyici çekilişi…

ÖNCELİKLE İZLEYİCİ OLARAK 100 KİŞİYE ULAŞTIĞINDA BU KİŞİLER ARASINDA ÇEKİLİŞLE ŞİMDİLİK 3 KİŞİYE HEDİYELER VERMEK.

diğer ayrıntılar fırsatlar kapısı bloğunda buyuralım arkadaşlar;

http://firsatlarkapisi.blogspot.com/2010/03/kanpanyam.html

maksimum.com oscar anketi talihlileri..

Oscar anketimiz sonuçlandı

Oscarlar sahiplerini buldu. 82. Oscar Ödül Töreni, 7 Mart Pazar gecesi gerçekleştirildi. Oscar tahminlerinde en çok tutturan ilk üç üyemiz bizden Tiglon sponsporluğunda DVD kazandı.

İşte kazanan üyelerimiz

YALÇIN ANITKAYA (16 doğru cevap)
YUSUF OKÇU (15 doğru cevap)
EMRE ALTINTAŞ (15 doğru cevap)

Kazanan üyelerimize e-posta ile bilgi verilip adresleri istenecek ve hediyeleri kendilerine kargo yolu ile gönderilecektir

http://www.maksimum.com/sinema/haber/27/267658.php

mutfaktan sesler bloğundan hediye……

GELSİN HEDİYELER

YILBAŞI İŞLEMLERİ HALA BAŞIMI AĞRITIYOR BİRDE BUNUN YANINA GAYRİ MENKUL SERMAYE İRADLARI YANİ KİRA GELİRLERİ BEYANNEMELERİ GİRİNCE HİÇ BİR ŞEYE VAKİT AYIRAMIYOR İNSAN……
BLOGLAR ARASI GEZİNMEYİ BİLE ÇOK ÖZLEDİM AYRICA HEDİYE ETKİNLİĞİ İÇİN BİLE HEDİYEMİ HAZIRLADIM FAKAT POSTAYA VEREMEDİM….

BENDE NEREDEYSE 200 İZLEYİCİYE ULAŞMAK ÜZEREYİM BENDE İZLEYİCİM OLANLAR VE AYNI ZAMANDA YORUM BIRAKANLAR ARASINDA BİR ÇEKİLİŞ YAPARAK HEDİYE VERMEK İSTİYORUM… LÜTFEN BLOĞUNUZDA BU YAZIMI DUYURUN….
ÇEKİLİŞ TARİHİ OLARAKTA 1 NİSAN ((ŞAKA GİBİ:)) BELİRLİYORUM…
http://mutfaktansesler.blogspot.com/2010/03/gelsin-hediyeler.html

KİNG DÜNYASI YENİ HEDİYELER KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR!!!

KİNG TAKİPÇİLERİNE MÜJDE…DÜZENLEDİĞİMİZ İLK YARIŞMAMIZA GÖSTERDİĞİNİZ İLGİLE TEŞEKKÜRLER. BİLDİĞİNİZ GİBİ KİNG’TEN THUNDERBİRD SAÇ KURUTMA MAKİNESİ KAZANAN YARIŞMACIMIZ NEŞE KILAVUZ OLMUŞTUR. KİNG EV ALETLERİ BU DEFA DA SİZLERE YENİ BİR YARIŞMA DÜZENLİYOR..YENİ YARIŞMAMIZ SADECE BİR HAFTA DEVAM EDECEKTİR !!BU HAFTAKİ YENİ ÖDÜLÜMÜZE ÜCRETSİZ SAHİP OLMAK İÇİN KOŞULLAR:
http://kingdunyasi.blogspot.com/2010/03/king-dunyasi-yeni-hediyeler.html

herkese bol şans…

CARMİNA’DAN ÇİFTE KAMPANYA…..8nisan’a a kadar

CARMİNA’DAN ÇİFTE KAMPANYA

Carmina‘dan
1 ) 45 TL ve üzeri alışverişlerde üçlü far ve göz kalemi; 30 TL ve üzeri alışverişlerde terracota tekli far; 25 TL ve üzeri alışverişlerde ruj ya da lipgloss hediye!
2 ) Maskara alana kalem far hediye!

Kampanyalar 08 Nisan 2010 tarihine kadar geçerlidir.


http://www.carmina.com/tr/03haberler/haber39.php

DEMİRSOY MÜCEVHER’den kadınlar günü talihlileri…

2.KAMPANYA(MART AYI) ÇEKİLİŞİ KAZANANLAR:
% 15 ALIŞVERİŞ İNDİRİM ÇEKİ KAZANAN TALİHLİMİZ:
BİZİM GİBİLER – bizimgibiler.blogspot.com
YÜZÜK KAZANAN TALİHLİMİZ YELPAZE 41 – yelpazesu.blogspot.com
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ÇEKİLİŞİNİ KAZANANLAR:
1-REYHANE – reyhanlahersey.blogspot.com
2-RÜMEYSA- rumeysaoyuncaksepetim.blogspot.com
KAZANANLARI TEBRİK EDİYORUZ.
KAZANANLARA ÖDÜLLERİ MART AYI İÇERİSİNDE ULAŞTIRILACAKTIR.
ADRES BİLGİLERİNİZ İÇİN BİZE ULAŞIN: demirsoyahmet@hotmail.com

tebrik ederim arkadaşlar…
http://demirsoybedestan.blogspot.com/2010/03/kazananlar.html

Kafdağının ardından kadınlar günü hediye talihlisi..

Kazanan kişi, birinci yorum yazan kişi olmak istemiş ve ikinci kişi olduğu için kazanmış olan Pudra Kokusu oldu:) Canım tebrik ediyorum, bana en kısa zamanda adresini ulaştır ki ben de hemen sana cicilerini göndereyim;) Bu arada emek emek onlarca kişinin profillerini kontrol ettim, upuzuuuun bir katılımcı listesi hazırladım ve bunlar saatlerimi aldı. Ama sonunda 2. kişi kazandı:))

tebrik ederim…

http://kafdagininardindan.blogspot.com/2010/03/sayn-hediye-sahibi-aranyorsunuz.html