Archive for 04 Mar 2010

Tuborg Adam Gibi Bira, Adam Gibi Hediyeler……

Herşeyin bir usulü var değil mi, dostlar?

Biranın da kendine göre bir üretim usulü varmış. Dünya’nın seçkin arpalarından, %100 malttan üretilmiş olası gerekiyormuş. Yaz/kış, yer farketmeksizin tadının değişmemesi gerekiyormuş. “muş” diyorum zira ben de bunları Turborg’un Bira Manifesto’sundan daha yeni öğrendim.

Haa, unutmadan!

Soğutulmuş bardakta servis edilmeyen bira, “bira” değil çorbadır!

Nasıl Katılınır?

26 Şubat – 31 Mart tarihleri arasında Tuborg veya Adam Gibi Bira sitelerinde, sorulan 10 soruya da doğru cevap veren kişiler hediye kazanma şansı yakalıyor.

Soruların cevaplarını kolaylıkla Bira tarihi ve Tuborg üretim süreci sayfasından öğrenebilirsiniz.

Hediyeler

•3.000. (üç bininci) kişi iPhone 3GS 16 GB,
•6.000. (altı bininci) kişi Apple Macbook Pro 2.26GHZ 2GB 160GB 13.3″ Taşınabilir Bilgisayar Z0GKQ,
•12.000. (on iki bininci) kişi Sony Playstation 3 120 Gb Slim Konsol+killzone 2 Oyun +yedek Joystick + Hdmi Kablo,
•24.000. (yirmi dört bininci) Samsung 40B8000 40″ Full Hd Led Televizyon ve Samsung HT-TX725 Ev Sinema Sistemi
•48.000. (kırk sekiz bininci) kişi Tag Heuer CAH1011.BA0854 saat
•96.000. (doksan altı bininci) kişi Sony DCR-SR58E 80GB HDD Video Kamera
kazanacaktır.

Ayrıca 99 500. kişiye kadar olan her 199. kişi 2GB’lık USB bellek kazanacak.

Sonuçlar

Kazananlar 5 Nisan 2010 tarihinde Tuborg sitesinden duyurulacaktır.

VEEEE MORR KELEBEK TALİHLİSİ….

Bu gece internetin alametimidir nedir kaç kez net bağlantım koptu bağlanamadım.

Randoma bağlancam diye 10 dk. takıldım. 🙂

Sonra bazı ayıklamalar yaptım. Belki bilerek belki de bilmeyerek iki kez katılımlar olmuştu ben daha önce farkettiklerimi yayınlamadım ama farketmediğim ya da gözden kaçırdıklarımıda sildim.

Random org.a sonunda bağlandım.

Ve işte kazanan…..

http://mmmorrrkelebek.blogspot.com/2010/03/veee-kazanan.html#comment-form

Esmanur…

tebrik ederim ESMANUR :))

Kafdağının ardından ve harika kadınlar günü hediyeleri…..


http://kafdagininardindan.blogspot.com/2010/03/hediyelerim-var.html

milliyet bilgi yarışması kazandırıyor…..

AutoClub’a En Çok Üye Getiren Kazanıyor!01mart-15nisan

Metropol Hi-Fi, Focal ve Audison’dan müthiş hediye!
AutoClub’a En Çok Üye Getiren Kazanıyor!

Türkiye’de ilk kez! 1 Mart 2010 – 15 Nisan 2010 tarihleri arasında AutoClub’a en çok üye getiren Metrolpol Hi-fi’dan 2000 TL değerinde komple müzik sistemi kazanıyor ! Üstelik montaj dahil !


Böylesi verilmedi!

1 Takım Focal 165CA1 Komponent Kit

1 Adet Focal 25A1 Subwoofer

1 Adet Audison SRX4 Amplifier

1 Takım Bağlantı kabloları

+ Technovol firmasından Montaj


Kampanya döneminde AutoClub’daki arkadaşını davet et linkinde yer alan metodlardan herhangi biri üzerinden AutoClub’a üye davet edilecektir. Getirilen üyelerin AutoClub’a şifre ve kullanıcı adıyla giriş yapması ve hem davet edenin hem de davet edilenin profil bilgilerinin eksiksiz doldurulmuş olması şartı aranacaktır.

Tıkla ve hemen katıl !

http://www.autoclub.com.tr/davet/arkadasdavetet.aspx


Nevresimevinden ödüllü ankete buyurun….

Ödüllü Anket *

Bu ayki anketimize katılan 1 kişi 1 adet TAÇ Percale Nevresim Takımı, 1 Kişi 1 Adet TAÇ Bambu El Yüz Havlusu, 1 Kişi 1 Adet TAÇ El Yüz Havlusu kazanacaktır. Ankete katılanlar arasında yapılacak çekilişte aranacak tek şart hediyeleri kazanan kişilerin siteye üye olamalarıdır.

http://www.nevresimevi.com/

http://www.nevresimevi.com/nevresimevianket/anket.php

eniyisiengüzelinden bir kampanya daha……

Bonny; “güzel, sağlıklı, iyi, hoş” demektir.

İdealimiz; sunduğumuz “food” yani yenebilir ürünlerimizi, “bonny” yani keyifli ve görsel bir şekilde sizlere sunmaktır.

Bonnyfood olarak; sevdiklerinize hediye olarak göndermek isteyebileceğiniz lezzetli çiçekler üretiyoruz. Kek Çiçekleri, Çikolatalı Meyve Çiçekleri, Kurabiye Çiçekleri, Çikolata Şeker Çiçekleri ve Çikolata süslü Çilek Çiçekleri gibi leziz ürünleri dostlarınıza, iş arkadaşlarınıza, ailenize ve tüm sevdiklerinize hoş ve farklı hediyeler olarak gönderebilir; hem akılda hem de ağızda değişik tatlar bırakabilirsiniz.

https://www.bonnyfood.com/

engüzeliburada bloğunda bir kampanya daha başlatmış buyurun efendim 🙂

http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/03/bonny-fooddan-hediyeniz-var.html